zaterdag 21 januari 2012

Aanrader; Wattpad, gratis boeken lezen!


Hou jij van lezen? Heb je de hele bibliotheek al gehad of heb je gewoon
even geen zin om geld uit te geven aan een nieuw boek?
Of hou je net als ik, van fanfictie of van lezen op je iPhone?
Dan is Wattpad.com echt iets voor jou!

Ik ontdekte Wattpad eigenlijk toen ik weer eens op mijn iPhone
op zoek was naar leuke nieuwe apps. Ik kwam de Wattpad app tegen
en was meteen verslaafd aan fanfics. Ik ben een twilight fan,
en dan vooral van de boeken. Op Wattpad staan ontzettend goed
geschreven boeken over allerlei onderwerpen.

Qua fanfic is er veel van Twilight, Harry Potter en One Direction 
Maar aan 'normale' boeken/verhalen is er echt vanalles.
Romantiek, SciFi, Humor, Avontuur, Thriller, Tiener fictie,
noem het maar op. 

Mijn favoriete boeken zijn;
The Kissing Booth (Tiener fictie)
Love Arrows (Romantiek)

Ik ben zelf ook bezig met een fanfictie;
The Volturi Saga; Heidi
Het is een twilight fanfic gebaseerd op Stephenie Meyer's Volturi.
Je leert het verhaal achter de leden van de Volturi kennen,
in dit geval gaat het over Heidi.

Kenden jullie Wattpad al? Welke boeken lees je het liefst?





1 reacties:

LovelyLouLou zei

Wat leuk zeg, bedankt voor de tip!